onsdag 16 oktober 2019

12-stegsmodellen

12-stegsmodellen är framtagen av Oslo Skin Lab.












1. Fixa frisyren. Det tar ca en halvtimme.
2. Grunda ansiktet med en primer.
3. Jämna ut med foundation.
4. Använd concealer för mörka ringar.
5. Pudra bort blankheten.
6. Tona med contouring för att få tillbaka naturliga skuggor.
7. Applicera rouge för rosiga kinder.
8. Påför highlighter för lyster på näsa, haka, panna och kindben.
9. Lägg mascara på ögonfransarna
10. Dra eyeliner eller kajal som förstärkning till fransarna och i ögonvrårna.
11. Dags för ögonskugga och ögonbrynspenna.
12. Till sist: avsluta med läppstift och läppgloss.

Jag kände mig risig och väldigt nedsliten tidigare, men ända sedan jag började med 12-stegsmodellen är det helt annorlunda. Jag har blivit som en ny människa. Jag rekommenderar verkligen Oslo Skin Labs metod för naturlig skönhet, säger Nina, 25.