söndag 7 september 2008

Mediabojkott dag 12

Min idé är att bryta mig loss från konformismen i samhället och börja gå mina egna vägar genom livet. Försöka komma bort från likriktarna och bryta så många flockmönster jag kan.
Detta för att slå mig fri till slut.
Det gäller att skaffa sig information som ingen annan har från okända källor. Så okända som möjligt som gamla dammiga bortglömda böcker till exempel.
Här i västvärlden styrs all kunskap från samma håll det vill säga etablissemanget och den kunskapen är givetvis värdelös, annars skulle de aldrig släppa fram den.
Det folk man är livrädd för vill man såklart inte ge några nycklar till friheten, det säger sig självt.
Alltså gäller det att komma på egen kunskap som man är helt ensam om. Först då kan det bli något av värde för en själv.
Jag ska försöka utnyttja och utveckla all den unika information jag har och verkligen tro att det får effekt så småningom.
All media är ju egentligen likriktare som slår in samma gamla unkna budskap och fördomar i publiken gång på gång.
Den information etablissemanget ger folket är givetvis tänkt att tjäna pengar på och suga ut arbetarklassen ännu mer. Dom vill absolut inte att vi ska bli fria och herrar över våra egna liv.
Dom vill givetvis ha oss kvar som sina slavar i alla lägen. Det är ju bekvämast för dom.Alltså är ingenting dom däruppe säger till oss sant. All deras information har ett och samma mål, nämligen att manövrera in oss samma lätthanterliga fålla så att dom har oss under kontroll.