fredag 20 augusti 2021

Humor: I väntan på vadå

Snodden och Lucky.
Snodden: Börjar gubbarna att bli liderliga nu?

Lucky: Allihop nästan.

Snodden: Var är brudarna då?

Lucky: I Gällivare.

Snodden: Venus.

Lucky: Månsken.

Snodden: Freja mig lockar, Freja mig gäckar.

Lucky: Viker runt hörnet som en demon.

Snodden: Ja, precis.

Lucky: En gång Sverige, alltid Sverige.

Snodden: Du vet.

Lucky: Jag vet.

Snodden: Fan, fan, fan vad man är kåt.

Lycky: Fan, fan fan, vad man är tom i huvudet.

Snodden: Vad har du för IQ då?

Lucky: 73.

Snodden: Jaha.

Lucky: Går IQ att träna upp?

Snodden: Jag tror inte det i ditt fall.

Lucky: Nähä.

Snodden: Jag är rädd att den här spritfesten inte leder någonstans.

Lucky: Häll på bara.

Snodden: Var är brudarna?

Lucky: Hur står det till med din IQ då? I Gällivare sa jag ju.

Snodden: Är du säker?

Lucky: Inte helt om jag ska vara ärlig. De kan vara i Hudiksvall också.

Snodden: Jag tror de är i Vänersborg.

Lucky: Vi som är 50-plus får inte vara med längre.

Snodden: Nej, precis.

Lucky: Vet du vad det beror på då?

Snodden: Nej.

Lucky: De yngre är fräschare.

Snodden: Vilken ålderism.

Lucky: Fy fan.

Snodden: Nej, jag börjar bli trött. Vi går och lägger oss.

Lucky: Ja, det gör vi. Godnatt.

Snodden: Godnatt.