söndag 2 november 2008

Selektiv kvinna söker

Selektiv kvinna söker välbärgad man med rymlig villa, hårda muskler och ett attraktivt yttre.
Ditt bankkonto är fett som ister. Du har yttre såväl som inre stil och du förstår att behandla en kvinna som en gentleman.
Tillsammans tränar vi på gymmet och gör långväga resor till fjärran länder och exotiska paradis. Du gillar att ge mig dyra presenter och din smak är lika exklusiv som gammalt vällagrat årgångsvin. Du föredrar klassisk musik och vet att njuta livets goda ihop med mig.
Heta nätter om sommaren, långa promenader om hösten och mys framför brasan om vintern. På våren plockar vi vitsippor i skogen.
Kanske kan jag jobba extra i ditt stora företag?
Kanske kommer vi att skaffa oss en vingård i Toscana eller Provence eller en jättelik ranch i USA. För du vill göra alla mina drömmar sanna.
Vem är då jag?
Har jag nån stil eller några pengar?
Skit i det du gubbdjävel!
Svar till "Villa Medusa"