onsdag 29 maj 2013

KAFFE BLATTE



KAFFE BLATTE


Östermalms-Eva: "jag är sugen på nåt gott"

Cissi från Odenplan: "mmm jag med. "

Östermalms-Eva: "ska vi gå & ta en cafe au lait?"

Cissi från Odenplan:"Ulä?"

Östermalms-Eva :"Nä, jag menar en Latte.."

Cissi från Odenplan: "Jaha   en Kaffe Latte....suck.."

Östermalms-Eva: "På vårt favorit-ställe Café Blatte med afghanistanierna.."

Cissi från Odenplan: "Jaaaa...  Och där får man ju röka också.."

Östermalms-Eva: "Ja trots cancerrisken..."

Cissi från Odenplan: "Nä men kom så drar vi dårå.."

Östermalms-Eva:"A, O let´s go......        emilio kanske    är    där..."

Cissi från Odenplan:"Utan Pernilla...    ?"

Eva: "Däfenätly..."

Cissi från Odenplan: "och vilken är din favoritskiva...?"

Östermalms-Eva: "Los Lobos greatest Hits..vettu!"

Cissi från Odenplan: "Nu jävlar blir det två dubbelknull innan nästa "bankdag"...

Östermalms-Eva: "..för mig räcker det med ett om jag får svälja.."

Cissi: "ja men jag vill också ha lite.."