tisdag 28 februari 2017

Citat

”Det finns lika många rockartister som  det finns människor på den här planeten.”
Patrik Nyberg

”Jag har 35 miljoner på banken, men längtar efter döden.”
Krister Henriksson, skådespelare

”Vingården kräver arbete, inte böner.”
Persiskt ordspråk

”Sverige är så jäkla pinsamt.”
Little Jinder om Ellegalan på Grand Hotel där B-kändisar åt fläskkarré

”Herregud, det är över! Jag känner det och den är arg…”
Skådespelerskan Mischa Barton under ett GHB-rus

”Jag röker fyra paket och dricker minst en flaska vin om dagen.”
Plura Jonsson, artist

”Jag försöker unna mig ibland, för man vet ju inte hur långvarigt det blir.”
Anders Timell, krögare och kändis

”För att tjäna pengar måste du ha pengar.”
Ekonomiskt talesätt

"Toppskiktet i Socialdemokraterna är i själva verket förklädda moderater."
Patrik Nyberg